SHARE

בריה מתפתחת מאוד בשנים האחרונות, מעיר קטנה ששוכנת חופה המערבי של הכינרת הפכה במרוצת השנים תעיר תוססת ודינמית שמושכת אליה תיירים רבים מרחבי העולם ומישראל

ההתפתחות המהירה של טבריה נובעת רבות מהמלונות בטבריה. המלונות בטבריה מתאפיינים בשילוב מנצח של מלון ייחודי השוכן לחופה של הכינרת, עם מראה פסטורלי של נופי הגליל ויחד עם זאת עדיין נמצא בלב עיר חיה ותוססת שחיי הלילה שלה נגמרים בשעות הקטנות של הלילה. אז אם התלבטתם איפה אתם רוצים לבלות את החופשה הבאה שלכם אנו ממליצים לכם בחום על המלונות בטבריה, הפזורים לכל אורכה, מבטיחים לכם כי לא תתאכזבו.

נהוג לחשוב כי בתי המלון בארץ אינם עומדים בסטנדרטים גבוהים ולא מתקרבים ביוקרתם ובחוויית השהות בהם לבתי המלון הפזורים ברחבי העולם

אך המלונות בטבריה יוכיחו לכם אחרת ברגע שתיכנסו בדלתם. המלונות בטבריה שמו לעצמם מטרה להוות את חוד החנית של בתי המלון בארץ ולנסות ולהתמודד עם האיכות הגבוהה ביותר של בתי המלון בעולם. מנהלי המלונות בטבריה משקיעים רבות בעיצוב חדש ואיכותי לחללים המשותפים ולחדרי האירוח בבתי המלון, משקיעים בהשכרת צוות עובדים אשר נחשב מהמובילים בתחום המלונאות ומשרה הרגשה של אירוח ביתי במלון יוקרה. בנוסף, לאור התפתחות עולם הקולינריה בארץ ובעולם, מנהלי המלונות בטבריה דואגים כי המנות המוגשות במלון לאורך כל שעות היממה יהיו מנות ברמת הגשה גבוהה, וכמובן טעימות ומגרות. לשם כך, מנהלי בתי מלון רבים משכירים את שירותם של שפים מוערכים ומקצועיים בארץ ובעולם ודואגים כי השפים יחדשו את מנות הדגל שלהם מדי פעם ופעם.

כנרת, טבריה
שלמות, שלווה, איכות חיים

כמובן שאיכות בתי המלון בטבריה היא חשובה מאוד, ורבים נוהרים כיום למלונות בטבריה עקב התפתחותם של המלונות בתחום המקצועי והיחס האישי שאותו מקבלים האורחים

אך, אלה לא סיבות היחידות. אל לנו לשכוח כי המלונות בטבריה שוכנים באחד מהמקומות היפים והמיוחדים בארץ ובעולם. תחילה, מלונות אלה שוכנים בעיר קדומה ומיוחדת שמשמשת כאבן שואבת למאמינים, בעיקר נוצרים, רבים מהעולם. טבריה שוכנת לחופה של הכינרת, בסמוך מאוד למקומות היסטוריים וחשובים לדת הנוצרית, כמו מקום הליכתו של ישו על המים או כנסיית הלחם והדגים. מה גם שהנוף הגלילי הייחודי נשקף מחלונות ומרפסות בתי המלון של טבריה משרה אווירת רוגע ונינוחות שקשה למצוא אותה במקומות אחרים בארץ ובעולם.

נוסף על כל אלה, חשוב לציין כי המלונות בטבריה יושבים על שפת העיר טבריה שמתפתחת רבות בשנים האחרונות. בעיר קמות ונפתחות מסעדות רבות מדי שנה, נפתחים מקמות בילוי חדשים ואטרקציות המים על הכינרת נראים כבלתי נגמרים.

כל אלה ועוד רבים אחרים מהווים לנופשים את החופשה המושלמת. טבריה טומנת בחובה כל כך הרבה, שעל מנת לעשות את כל מה שיש לה להציע עלינו לחזור לחופש נוסף ולטעום שוב מטעמה הייחודי. המלונות בטבריה נהנים כיום מאוחרים רבים שפוקדים אותם מכל קצוות תבל, ואנו בתור ישראלים צריכים לנצל את הפריחה של מלונות אלה ולקבוע לעצמנו חופשה קרובה לבית שאינה יקרה כמו חופשה בחו״ל ומרגישה מיוחדת אף יותר.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here