SHARE

הקיץ מגיע סוף סוף, ולכן כדאי להתחיל לתכנן את החופשה השנתית. ואם כבר חופשה בארץ ישראל, אי אפשר למצוא עיר שמציעה נופש מושלם כמו העיר אילת. המלונות באילת נערכים בכל קיץ לארח קהל רב של נופשים מכל קצוות הארץ.

'הנסיכה', 'אורכידאה', 'אגמים' ועוד מלונות רבים ממלאים את העיר הדרומית במדינה ומספקים שלל אטרקציות ופעילויות למשפחות הנופשות בהן. המלונות באילת ערוכים כמובן לכל סוגי החופשות, בין אם זו חופשה שאליה מגיעה משפחה גדולה, הדורשת תעסוקה ופעילויות לילדים, או חופשה זוגית רומנטית, או אפילו בילוי לסוף שבוע עם חברים.

אי אפשר להתחיל לדבר על חופשה מושלמת במלונות באילת בלי להתחיל בארוחת הבוקר בבופה. אין חוויה יותר ישראלית מאשר ההמולה וההתרחשות בחדר האוכל של המלון בין השעות 8 ל-11 בבוקר. חדר האוכל מתמלא ריחות נפלאים, לחמים וגבינות ממגוון סוגים, סלטים מעולים שאי אפשר למצוא באף מלון בחוץ לארץ, וכמובן באלפי האורחים הפוקדים את המלון ומתכוננים ליום של נופש מושלם בעיר אילת.

כוס שייק, חוף, ים
חופשה בשביל הנשמה

אחרי ארוחת בוקר דשנה, הנופש האילתי ממשיך בדרך כלל אל בריכת המלון, שם האורחים יוכלו ליהנות משכשוך במים הנעימים, שיזוף על סף הבריכה תוך כדי קריאת ספר טוב או בחלק מהמלונות האילתיים לצפות בהופעה של צוות ההווי. כמובן שהמלונות באילת מזמינים גם אומנים שונים ומופעי בידור מגוונים שיציגו במלונות במהלך הקיץ, כך שגם לאורחים שלא רוצים לעזוב את מפתן המלון תהיה חופשה מהנה ומגוונת. ברוב המלונות באילת נפתחו גם חדרי משחק המיועדים לילדים הנופשים במלון, כך שאפשר לומר שכל הצרכים של האורח הממוצע מסופקים בתוך כתלי המלון.

למי שרוצה לצאת לבלות גם מחוץ למלון, העיר אילת מציעה מגוון ענק של בילויים שיכולים להתאים לכל גיל.

המקום הראשון שאליו מגיעים מחוץ למלון חייב להיות חוף הים. מעטים החופים היפים והשלווים כמו חופי אילת. לאחר שמסיימים לרחוץ בים, אפשר לצאת לסיבוב בטיילת המפורסמת, בין הדוכנים אפשר אפילו למצוא מזכרת מהחופשה. אפשר לעצור באחד הבארים שממלאים את הטיילת, ולשתות כוס בירה קרה כאשר יושבים רגל על רגל מול הים. כמובן שעבור מי שחופשה אינה חופשה עבורו אם לא חוזרים עם שקיות עמוסות בקניות, יש את אייס-מול אילת, הקניון הגדול בדרום.

אחד האירועים שכדאי לתכנן את החופשה באילת לפיהם הוא פסטיבל "ג'אז בים האדום" -הוא הפסטיבל האילתי הבינלאומי המצליח ביותר שמתקיים בכל קיץ, והשנה יתרחש בסוף חודש אוגוסט. במסגרת הפסטיבל מגיעים אמני ג'אז מכל העולם להופעות שמלהיבות ומעירות את העיר. במהלך הפסטיבל מלונות באילת מארחים את האמנים המופיעים בפסטיבל לכיתות אמן בהן יכולים להשתתף אורחי המלון. למי שמנגן על כלי נגינה מסוים, אין חוויה מיוחדת יותר מלהצטרף לאחד הג'אם סשנים שסוגרים את רוב הלילות בפסטיבל ואליהם מגיעים נגנים מקצועיים וחובבנים לאלתר ולנגן יחד.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here