SHARE

כולנו אוהבים לבלות ולטייל, לבחור ליהנות עם נופש בארץ, לגוון במקומות חדשים ומרתקים של נופש בארץ שיהיה איכותי ומשתלם. אין צורך להיות מומחי תיירות כדי לגלות את כל המגוון העשיר של מקומות בילוי עם נופש בארץ, שיהיו מרתקים, מהנים ומיוחדים, ויציעו בילוי אטרקטיבי ובלתי נשכח.

ניתן להמליץ על מקומות רבים לערוך נופש בארץ כמטיילים יחידים, עבור זוגות או לחופשה המשפחתית המהנה ביותר.
אתם מוזמנים להתחיל לתכנן נופש בארץ שיקלע לטעמכם ולטעם כל המצטרפים אליכם, בהתלהבות גדולה ורבה ולהתחיל ליהנות מכל רגע.
אם תבחרו נופש בארץ הכולל בתי מלון, תוכלו להתרשם למשל החל מהצפון ועד לדרום במגוון של אתרי נופש מרתקים הכוללים בתי הארחה או מלונות מהנים עם שירות מעולה ויחס אישי ומקצועי. בבית המלון ארזים שבמטולה למשל תוכלו לתכנן נופש בארץ עם נוף מקסים המשקיף לחרמון המושלג, להרי לבנון ולשדות חקלאיים מרהיבים ומרגשים.

בריכה, צפרדע
כל אחד והחופשה המושלמת שלו

המחירים האטרקטיביים מאפשרים חופשה בראש שקט מבלי לשבור תכניות חיסכון

החדרים במלון יוקרתיים ומבריקים, ארוחת הבוקר כוללת מזנון בופה עשיר, בכל המלונות בצפון גם בריכות שחיה לצד נופים מרהיבים והצפון תמיד קרוב לנחלי מים רבים, לכנרת ולכל רמת הגולן, שמורות הטבע המרהיבות מהוות גם הן מקור לבילוי מרתק ומהנה לכל גיל ולכל המשפחה.
אם תבחרו לנפוש בעין גדי שליד ים המלח, תוכלו ליהנות מגנים בוטאניים מרהיבים, מיקום, אירוח ונופים נעימים. ניתן לצאת לטיולים רגליים רבים באיזור כולו, לצפות ביעלין ובשפני הסלע החיים שם בטבע חופשי ופראי, לבלות בבריכה או בספא וליהנות מסגנון חיים של שלווה ובריאות.
לרווחת כל המבקרים והנופשים מוצעים רשתות מלונות בצפון ובכל מקום, כאשר מלונות אלו מאפשרים לינה במחירים נוחים במיוחד, כוללים חדרים מסודרים, נעימים הניתן להתארח בהם יחד עם הילדים, ארוחות הבוקר איכותיות ועשירות והקרבה לכל מסלולי ההליכה, האטרקציות הרבות ומוקדי בילוי שונים היא נוחה מאד.
בכל סגנון בילוי שתבחרו בעת תכנון הנופש הבא שלכם בארץ, תוכלו להתרשם ממבחר עצום של מוקדי בילוי ואירוח הפזורים לאורך כל הארץ מהצפון והדרום, ולמעשה לא תפסיקו לצאת ולטייל    

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here