SHARE

ברגע שאתם מתכננים לטוס לחו"ל, אחד הקשיים המרכזיים הוא: "איך מאתרים מלונות שווים בחו"ל?".

אין דבר מתסכל יותר מאשר לחלום על החופשה הזו, לתכנן אותה לפרטי פרטים, לטוס לחו"ל ואז לגלות שבחרנו מלון מעופש, שרחוק ממרכז העניינים והכי גרוע – שיכולנו לעשות טוב יותר אם היו לנו כללים ברורים לפעול לפיהם. לשימושכם: שלושה כללים מרכזיים לעבוד איתם:

הרבה המלצות מעיד על טיב המלונות

 כמו כל דבר בחיים, ככל שיש יותר ממליצים, כך גדלה האינדיקציה לטיב המוצר. אותו הדבר גם עם מלונות: אם יש הרבה ממליצים זה בהכרח מעיד על כך שהמלון מוצלח ושיש הרבה אנשים שאהבו אותו וכתבו על זה. אתם יכולים אפילו להגדיל ראש ולכתוב לכמה מהם. בדרך כלל אנשים שכותבים חוות דעת אוהבים לחלוק ולספר. תפנו אליהם דרך הפייסבוק ותשאלו אותה מתי היו במלון, מה אהבו בו, והכי חשוב – מה היו החסרונות שלו.

מחיר יקר מעיד לרוב על סחורה טובה 

זהו לא כלל ברזל אבל כלל שסטטיסטית מוכיח את עצמו. ברגע שמשהו עולה הרבה כסף, באופן יחסי, למוצרים דומים בשוק, הוא נתפס כאיכותי יותר ובמבחן הזמן מוכיח עצמו כאיכותי יותר. אם אתם מתלבטים בין שני סוגים של מלונות, רוב הסיכויים שהמלון היקר יותר מבין שני המלונות הוא המלון המוצלח יותר. אל תיקחו סיכונים, לכו על המלון היקר יותר.

תינוק, אמא, ים
זמן איכות עם המשפחה

תכנית גיבוי מצילה נפשות 

כותרת קצת דרמטית אבל מעבירה את הנקודה. נסו ליצור לעצמכם תכנית גיבוי לכל מקום שאתם מזמינים בו מלונות. נכון, רוב המלונות רוצים אישור מיידי או סמוך למועד שאתם אכן מגיעים אבל אם אפשר ליצור גיבוי לתכנית המקורית שלכם מבחינת הזמנת המלון, עדיף כך. באופן זה אם המלון המקורי שהזמנתם לא עומד בסטנדרטים המתבקשים שאתם מחפשים, תהיה לכם תכנית גיבוי של מלון אחר.

לסיכום, כמו שאתם רואים, מדובר המתודה של איתור מלונות שווים בחו"ל לא מסובכת. צריך לעבוד באופן מסודר ואז הכל הרבה יותר פשוט. אל תתפשרו על משהו שנראה מסוכן. עדיף מלון יקר מאשר זול ומאכזב.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here