SHARE

כאשר יש לנו חופשה קצרה יש לנו תמיד את סימני השאלה – האם לטוס לכמה ימים לחוץ לארץ לאיזו חופשה זריזה או שאולי להישאר פה בסביבה ולנצל את הדברים הנהדרים שיש לנוף המקומי לתת לנו.

מן הסתם אין תשובה אחד ברורה ונכונה לסוגיה הזו וכל פעם אפשר להחליט משהו אחר, אבל אם כבר החלטתם להישאר בארץ עם הנוף המקומי, סעו למלונות בירושלים.

למה בהכרח לנסוע למלונות בירושלים?

אם כבר החלטתנו להישאר בארץ, למה שלא מפרגן לעצמנו חופשה שהיא חופשה מפנקת אבל גם תרבותית. רובנו חיים באיזור תל אביב והמרכז ועסוקים לרוב ברוטינה של לקום בבוקר, לנסוע למשרד ולחזור הביתה ל"משמרת שניה" של סידורים, ילדים ושאר ירקות. אם כבר יש לנו הזדמנות לצאת לחופשה ואנחנו מחליטים להישאר בארץ, למה שלא נמנף אותה לחופשה שאפשר גם לנוח בה אבל גם לקבל בה קצת תרבות. אם נוסעים למלונות לירושלים אפשר לקבל משני העולמות: מצד אחד, מדובר על מלונות מפנקים שיש מי שיסדר את החדר, יחליף מצעים, ידאג לאוכל ובעיקר ישרת אותנו. מצד שני, מדובר על עיר מלאת פעילות ותרבות אשר אפשר לעשות בה המון דברים אם רק מעוניינים. מרוב שמדובר בעיר כל כך עשירה מבחינת פעילויות כדאי ומומלץ לעשות תכנית מראש.

כיפת זהב
כיפת הזהב בירושלים

איך בוחרים איפה לישון בירושלים?

ירושלים עיר ענקית ולכן כאשר מחליטים ללכת ולבלות סוף שבוע במלונות בירושלים כדאי לעשות את זה באופן מתוכנן וחכם על מנת למצות את החופשה כראוי. בשלב ראשון, כדי להחליט מה רוצים שיהיה אופי החופשה – האם יותר בילוי במלון או דווקא יותר בילוי בחוץ. ככל שבוחרים בילוי במלון הרי שהבחירה של מלונות בירושלים תהיה מפנקת ויקרה יותר. לעומת זאת, אם בוחרים דווקא את הבילוי בעיר עצמה, אז אפשר ללון במלונות בירושלים שהם פחות יקרים ומפנקים כי בלאו הכי נמצאים רוב היום בחוץ. מאחר ולא מבלים כמעט במלון, אין טעם להוציא עליו סכומים גדולים כל כך.

לסיכום, החוויה של בילוי במלונות בירושלים צריכה להיות מוגדרת לפי סוג הבילוי שרוצים לעשות בעיר ואז אפשר לבחור איפה ישנים.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here