SHARE

טוב, כמו שכולנו יודעים כיום לא צריך להתאמץ כדי לבנות את החופשה המושלמת, פשוט לפתוח את הפלאפון ולהכנס לאחת מאתרי השוואות אשר ימצאו בשבילנו את הדיל הכי טוב, במחיר הכי טוב. אז הנה כמה טיפים לאיך לעשות את זה נכון וגם חמישה האתרים עם המבחר הגדול ביותר.

חוף הים בשקיעה

 

כמו כל דבר בחיים, אם רוצים לעשות אותו כמו שצריך, נדרשת עבודת מחקר מקדימה אשר בזכותה נוכל לדעת אם אנחנו בוחרים בדבר שהכי מתאים לנו. כאשר מדובר על חופשה בחו"ל או בארץ, אחד החיפושים המתבקשים והנדרשים הוא לאתר את המלון המתאים ביותר לצרכים שלנו מכל המלונות שישנם.
בעבר, היינו צריכים לבצע את החיפוש בעיתונים או אפילו להרים טלפונים לכל מיני מקומות. היום, ניתן לבצע את החיפוש של המלון המתאים ביותר לצרכים שלנו באמצעות השוואות שמבוצעות באתרי המלונות הגדולים בעולם. מדובר על אחד הדברים הנוחים ביותר שיש לנו ואשר הופכים את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים. מה היתרונות באתרים אלו?

יתרון ראשון – חיסכון זמן

בעוד שבעבר היינו צריכים להרים טלפונים ולחפש את המלון המתאים ביותר לצרכינו. היום, האינפורמציה הזו מסופקת לנו בקלות ובנוחות ובאופן המקיף והמלא ביותר. כך למשל כאשר אנחנו יושבים במשרד ויש לנו כמה דקות הפסקה. ברגע שהחלטנו שאנחנו רוצים לנסוע לחופשה, כל שאנחנו נדרשים לעשות הוא להיכנס לאחד האתרים של השוואת מלונות ולבדוק על התאריכים והיעדים שאנחנו מעוניינים לנסוע בהם. מדובר על חיפוש ממוקד ונוח אשר חוסך הרבה מאוד זמן. אך לא רק באתרי השוואות המחירים יש שירות מהיר וטוב, באתר מלונות קיסר לדוגמא סגרנו חופשה בתוך כמה דקות במחיר הכי משתלם שהיה ברשת.

יתרון שני – חיסכון כלכלי

בעוד בעבר היינו צריכים לעשות הרבה טלפונים ולחפש הרבה את המלון המתאים ביותר, היום יש אלגוריתמים אשר מבצעים את החיפושים האלו עבורנו ואף מציעים לנו את המחיר הטוב ביותר לחופשה  שאנחנו מעוניינים בה. כאשר מדובר על אתרי השוואות של מלונות, יש להם אינטרס שנקנה דרכם ולכן הם רוצים להשיג לנו את המחירים הזולים ביותר.

הנה ארבעה האתרים החזקים ביותר:

הכינו את הסנפירים לחופשה המושלמת

יתרון שלישי – חשיפה גדולה יותר

אם בעבר אנחנו אלו שהיינו צריכים לבצע את החיפוש והמחקר על מנת למצוא את המלון שמתאים לנו ביותר מכל המלונות, היום המחקר מתבצע על ידי האתרים להשוואת מחירי מלונות. מדובר על מאגר מידע שיש בו את כל החופשות הרלוונטיות בחלוקה לפי אתרים, ימים וסוגי מלונות. ברגע שזהו המצב, המציאות היא שהכל מוגש לנו על מגש וכל שנדרש מאיתנו לעשות הוא לבחור מה הכי מתאים לנו מההיצע. כמה נוח.

כלי לחיפוש חופשות וביקורות על בתי מלון, גם בווצאפ

עוד כלי חדש ומגניב שהתחיל לתפוס תאוצה בזמן האחרון הוא קבוצות הווצאפ באתר whatsappgroup, שם אפשר להיחשף לעד 257 אנשים שמעוניינים באותה הנושא. לקבל טיפים, ביקורות ולשמוע בזמן אמת איך ואיפה הכי כדאי לנפוש.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here