SHARE

עולם המלונאות מאוד התפתח בשנים האחרונות. אם פעם היינו זקוקים לסוכני נסיעות או למכשירי פקס על מנת להזמין לעצמנו לילות במלון בחו"ל, היום אנחנו יכולים לעשות הכל בקלות דרך אתר האינטרנט של המלון או אפילו דרך אפליקציה בטלפון

כל הפירוט של השירותים שמציע המלון והשעות של הגש ארוחת הבוקר ומועד פינוי החדר – הכל מצוי באתר המלון או באפליקציה בטלפון הנייד ולכן אפשר להגיע למצב שמתכננים חופשה שלמה שמבוססת על לינה במלונות שונים במקומות שונים ולא להחליף מילה בטלפון עם אף אדם. לפני שאתם רצים להזמין את חופשה הבאה שלכם ולשריין מקומות במלונות בדומה למלונות קיסר, יש כמה דברים שרצינו להדגיש בפניכם, על מנת לחסוך לכם בעיות אפשריות:

דבר ראשון – הקפדה על אבטחת מידע

ברגע שאתם מזמינים לילה במלונות, אתם נדרשים לתת את כרטיס האשראי שלכם. על מנת לחסוך בעיות בנושא תוודאו שכשאתם משאירים את כריס האשראי אתם דואגים שהעמוד לא שומר את המספר שלכם וגם שמנגנון ה"קוקי" לא מופעל. אין דבר מסתכל יותר מלגלות שפרצו לאתר, גנבו את כרטיס האשראי שלכם וביצעו כל מיני חיובים שלא היה לכם חום כוונה לאשר שיבצעו. בדיקה חוזרת ווידאו של אי שמירת הפרטים תחסוך לכם הרבה כאב ראש אחר כך.

דבר שני – מה מועד פינוי החדר?

מועד פינוי החדר בתום הלינה שלכם משתנה ממלון למלון ואין איזה שהוא כלל שחל על כל המלונות. על מנת לחסוך מכם מפח נפש או תסכול של מועד שנהוג לפנות את החדר במלון שבו אתם ישנים, אנחנו ממליצים לבדוק מראש מתי המלון דורש שתפנו את החדר ולהיערך בהתאם.

דבר שלישי – תחבורה ציבורית ודרכי הגעה למלון

אין דבר מתסכל יותר מאשר מצב שבו אנחנו רוצים להגיע למלון שלנו ומגלים שדרכי ההגעה מסורבלים ולא נוחים. לפני שאתם רצים להזמין לילה במלונות זולים או מלונות מחוץ לעיר, תוודאו שיש לכם איך להגיע לשם ושלא תמצאו עצמכם תקועים בשדה התעופה בלי פתרון הגעה.

לסיכום, אלו שלושת הטיפים המרכזיים שאתם צריכים להקפיד עליהם בפעם הבאה שאתם מזמינים חדר למלונות בחו"ל.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here