SHARE

עולם תיירות הפנים בישראל כיום חי ובועט מתמיד, וכן ניתן לראות רשתות מלונות ובתי הארחה גדולים ומוצלחים במיוחד

אחת מאותן רשתות הינה רשת קיסר, אשר מחזיקה במלונות קיסר  בשלושה מקומות שונים בארץ. רשת קיסר נמצאת בבעלות משפחתית, ובעלת מוניטין רב שנים של אירוח ברמה גבוהה ואיכותית במיוחד, זאת בשילוב אווירה חמה, שירות אישי ואוכל משובח. לא סתם רשת מלונות קיסר הינה אחת הרשתות הפופולריות ביותר בישראל.

אם כן, בבעלות הרשת שלושה מלונות, הנמצאים בשלושה מקומות שונים בארץ. לאוהבי החופש והרוגע, מומלץ לבקר במלון קיסר פרמייר אילת. המלון מציע שפע פינות שקטות להרגע בהם, אל מול חופי הים האדום אשר נמצא במרחק הליכה מהמלון. במלון קיסר פרמייר אילת תוכלו להנות משפע אטרקציות המציעה העיר אילת, וממרכזי קניות ובילויים הנמצאים בקרבת המלון. כמו כן, המלון מעוצב ברמה יוקרתית גבוהה, ומציע חדרים בעלי נוף לים או לבריכת השחייה הייחודית של המלון. נוסף על כך, דעו שמלון קיסר פרמייר אילת, מותאם במיוחד למשפחות, ומציע צוות בידור מקצועי אשר יהווה כבייביסיטר לילדכם בשעות היום, ויבדר אתכם בשעות הערב במופעים מרהיבים ומרתקים. למתפנקים שבנינו, תוכלו להנות ולהרגע בספא המלון, בו קיימים מגוון רחב של טיפולים, סאונה, חדר כושר, מכון יופי ומספרה.

מיטה, חדר מלון , מיטה גדולה
מנוחה בשביל הנשמה

במידה ואתם מחשיבים עצמכם כאנשים אורבניים יותר, תוכלו להעביר מספר לילות במלון קיסר פרמייר ירושלים

מלון זה של הרשת, הינו מלון אינטימי באווירה אירופאית, הממוקם בלב העיר ירושלים, במקום שבו הכל קורה. המלון מארח לרוב תיירים הן מהארץ והן מחו"ל, המגיעים לירושלים לחופשה בת כמה ימים, ומחפשים מיקום מרכזי ומודרני ללון בו. מלון קיסר פרמייר ירושלים פופולרי מאוד בקרב תיירים ואנשי עסקים, מכיוון שהוא ממוקם בקרבת מוקדי התיירות של העיר, וכן קרוב לתחבורה ציבורית. המלון מעוצב ברמה גבוהה, והושקעה בו מחשבה רבה, על מנת לספק את החוויה הייחודית והאותנטית שרשת קיסר יודעת להביא לקהל הרחב. מדובר במלון בוטיק בעל 150 חדרים מאובזרים ומרווחים, וכן בריכת שחייה הנמצאת על הגג ומשקיפה על העיר ירושלים דרך נוף פנורמי עוצר נשימה.

המלון השלישי מטעם רשת מלונות קיסר הינו מלון קיסר פרמייר טבריה, המותאם בדיוק לאוהבי הטבע, הטיולים, והאווירה הגלילית הרגועה השוררת במקום. במלון קיימים 220 חדרים הפונים לנופה הקסום של ימת הכנרת, אשר נמצאת במרחק הליכה מהמלון. נוסף על כך, מיקומו המרכזי של המלון יכול להוות עבורכם נקודה מושלמת ליציאה לטיולים ואטרקציות באזורי הגולן הגליל. כמו כן, תוכלו לבדוק בקבלת המלון האם יש דילים של אטרקציות שתוכלו לסגור דרך המלון בהנחה משמעותית. כמו כן, בזמן שילדיכם משתעשעים עם חברי צוות הבידור של המלון, אתם תוכלו להנות מספא מפנק הנקרא "חמת קיסר". מדובר בספא מפואר ויוקרתי, יחיד במינו בכל אזור הצפון, המציע בריכת מי מעניינות טרמו-מנירלית.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here