Home רכבים כל מה שרציתם לדעת על טרייד אין בישראל

כל מה שרציתם לדעת על טרייד אין בישראל

18893
0
SHARE
רכב תצוגה

שוק הרכב העולמי מגלגל מחזורי כספים עצומים כל שנה, כאשר השוק הישראלי הפעיל בצורה בולטת גם הוא, מציע בשנים האחרונות מגוון אפשרויות חדשות לקהל צרכני הרכב.

אז מה כדאי לנו לדעת בבואנו לרכוש רכב חדש: האם כדאי לרכוש אך ורק רכב מיד ראשונה? האם משתלם לעשות טרייד אין על הרכב הקיים ולשדרג לרכב חדש מחברה מוכרת? אולי בכלל עדיף ליסינג פרטי או תפעולי ויש אפשרויות נוספות ורבות. אז בואו נעשה קצת סדר:

מהן האפשרויות העומדות לרשותנו בבואנו לרכוש רכב חדש או משומש

כמובן שאפשר פשוט ללכת לחנות רכבים כלשהי, להיכנס לחנות ולרכוש רכב חדש, אך כידוע לכל, ערכן של מכוניות חדשות ולא משנה מאיזה סוג, יורד בצורה משמעותית כבר לאחר שנה אחת כל הכביש וממשיך לרדת בצורה חדה כל שנה.

אופציה נוספת היא כמובן לרכוש רכב יד שניה מאדם פרטי, כאשר היתרון הברור של אפשרות זאת הוא במחיר הנמוך יחסית שהרוכש מקבל עבור הרכב.

החיסרון הוא בכך שהרוכש לא ממש יודע מה הוא עומד לקנות ועל מנת שלא יקנה חתול בשק, כלומר רכב לא תקין או כזה שיתגלו בו בעיות לאחר הרכישה, עליו לבדוק את הרכב לפני ולפנים על מנת להבטיח שהרכב אכן נמצא במצב הטוב אשר מין הסתם המוכר הצהיר כך לגביו. 

אין להקל ראש בבדיקת הרכב אך רובנו לא יודעים כיצד לבצע זאת כמו שצריך: יש לוודא שאין שעבוד על הרכב, לבדוק שהרכב אינו ממושכן וכמובן לבצע בדיקת רכב כללית ומקיפה במוסך אמין ואיכותי כדי לשלול בעיות בשלדת הרכב, לגלות תאונות קודמות אם היו ובאופן כללי לדעת בדיוק מה מצב הרכב והאם אכן מודבר ברכב תקין כפי שמצהיר המוכר. 

לחיצת ידיים
בדקו את אופציות הרכישה שלכם ובצעו רכישה נבוכה

האופציה המנצחת לרכישת רכבים שמורים וטובים

כאן כבר נכנס שוק הטרייד ומוכיח לכולם שבעזרת שיטה מוכחת וחברה חזקה ויציבה בעלת גב כלכלי, ניתן לשבור את שוק המכוניות ולהכניס למשחק אפשרות לא פחות טובה משאר האפשרויות העומדות לרשות הצרכן בבואו לרכוש רכב חדש.

קיימות מספר חברות טרייד אין בשוק כאשר כל אחת מציעה את הרכבים בהם היא מתמחה. לדוגמא חברת כלמוביל טרייד אין אשר מציעה לצרכן הישראלי רכבים שמורים במיוחד, כולם מיד ראשונה וממגוון היצרנים המובילים בשוק (יונדאי, מיצובישי ועוד) כאשר כל הרכבים ללא יוצא מהכלל עומדים בתווי התקנים הכי מחמירים בשוק ומעמידים סטנדרט גבוה במיוחד לרכבים מסוג טרייד אין הכוללים כמה בונוסים אטרקטיביים לרוכש הרכב כמו:

  • רכבים אשר היו רק עד חמש שנים על הכביש או עשו רק עד 80 אלף קילומטר
  • מתחייבת לאספקת רכבים עם שלדה ללא תאונות ללא יוצא מהכלל
  • מספקת תעודת אחריות רחבה של עד 18 חודשים גם על הגיר וגם על המנוע 
  • מתחייבת לספק לרוכש את היסטוריית הטיפולים המלאה של הרכב בשקיפות מלאה

עוד כמה דברים חשובים שחובה לבצע לפניי עסקת טרייד אין

דיברנו כבר על בדיקת הרכב, וידאנו שאינו משועבד, שאין עליו משכון וכמובן שהוא במצב מכני תקין כולל שלדה, מנוע, גיר וכדומה, אך יש עוד כמה שדברים שאנחנו צריכים לפני שנבצע כהלכה עסקת טרייד אין טובה ובטוחה.

נתחיל בכך שישנם בשוק מספר מחירוני רכבים ועל מנת שנקבל את המחיר הטוב ביותר בעסקת טרייד-אין עבור הרכב עלינו להכיר את השוק כפי שהוא באמת.

כמובן שהשוק דינמי והמחירים משתנים מעת לעת אך בבואנו לעשות עסקת טרייד-אין ביום הקנייה עלינו להגיע עם כל המידע הרלוונטי ואם הצעת מחיר או לפחות סדר גודל של סכום אותו אנו מוכנים לשלם עבור הדגם הספציפי שבחרנו.

עלינו כמובן לדעת גם איזה רכב מתאים לנו לפני כן ולהגיע לסוכנות הרכב או למשא ומתן עם חברת הרכבים כאשר אנו מכירים פחות או יותר את סגמנט הרכב הרצוי עבורנו ואת סביבת המחירים שלו בשוק.

יתרון נוסף של חברות הטרייד-אין אמינה ואיכותית הוא המלאי הרחב העומד לרשותה והאפשרות להתאים עבורכם את הרכב הרצוי. כלומר במקום שתשוטטו באינטרנט ותנסו למצוא רכבים שמורים מיד ראשונה ותתחילו לבזבז את כל הזמן שלכם על חקר שוק, השוואת מחירים וכדומה – חברת הטרייד כבר עשתה עבורכם את העבודה ומציעה לכם לא רק את הרכבים השמורים ביותר, אלא גם חוסכת מכם את הזמן והטרחה ומעמידה לרשותכם צוות מומחים שיכולים לגם לעזור לכם בבחירת הרכב עצמו וכמובן להתאים תקציב שלכם את הרכב השמור ביותר ולתת לכם שקט נפשי לביצוע העסקה וקניית הרכב החדש או המשומש.

מה לגבי קניית רכב ביבוא מקביל?

אופציה נוספת הקיימת עבור ציבור צרכני הרכב ועבור כל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש היא על ידי יבוא מקביל, טרנד צרכני שנראה תופס תאוצה בשנים האחרונות.

למרבה הצער אפשרות אטרקטיבית זאת כרגע אינה ישימה עבור כולם ובמיוחד עבור מי שאינו מכיר את השוק, את החוקים ואת הפרוצדורות הכרוכות בכך וכמו כן קיימים מכשולים כאלה ואחרים לביצוע עסקאות אלו על רכבים חדשים.

סקרנו את האפשרויות השונות, כאשר אפשרות נוספת היא ליסינג, שיטה אשר גם לה כמו לכל שיטה אחרת יש יתרונות וחסרונות, אך כאשר אנו רוצים לקנות רכב שיהיה על שמנו בצורה מלאה, שיטת הטרייד אין היא העדפה והיא היחידה המאפשרת לנו ליהנות גם מרכב חדש, בין אם יד ראשונה או לא וגם להיות בעלי הרכב ולחסוך משמעותית את ההוצאות הנלוות והמתמשכות של עסקאות רכבים אחרות. 

לסיכום, שוק הטרייד הישראלי על רכבים מיד ראשונה ושניה הוא שוק מתפתח וגדל אשר השחקנים בו מציעים לצרכן מגוון אפשרויות. רק החברות אשר מעניקות לצרכן אמינות ואיכות לאורך השנים, מצליחות לשגשג ולתת לצרכן הרכבים הישראלי את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלו.

בחירת רכב היא לא עניין של מה בכך ולמעשה זוהי ההוצאה השנייה שלנו אחרי דירה. אם נשכיל להתנהל בצורה חכמה ונכיר את השוק, נדע מה התקציב שלנו ואיזו סוג רכב מתאים לנו ולמשפחה שלנו, אין ספק שנצליח למצוא דילים טובים לרכישת כבים בשיטת הטרייד אין, נזכה לשדרג את הרכב שלנו וגם לחסוך כסף וזמן יקרים.

רכב חדש
טרייד אין פותח את שוק הרכב לקהלים רבים

אנו ממליצים לכל אחד ואחת אשר מעוניינים לשדרג את הרכב שלהם, לעשות זאת רק לאחר בחינת כל המרכיבים של העסקה, בדיקת השוק ועוד. במידה ואין ביכולתנו לבצע זאת תמיד אפשר לקבל ייעוץ מקצועי כאשר הדבר החשוב שעלינו לזכור הוא שאיכות עולה כסף כמו גם נוחות. 

עוד חשוב לזכור שלאמינות החברה המספקת את הרכב יש חשיבות רבה ועל מנת לחסוך מאתנו את עוגמת הנפש ואת ההיפגעות בעסקה לא בטוחה ולא משתלמת, כדאי שנבחן היטב את ההצעות הרבות המגיעות עלינו מכל כיוון, דרך האינטרנט, הרשתות החברתיות ובדרים אחרות, ונדע להבדיל בין החברות הרציניות והמכובדות בשוק לבין חברות קטנות אשר מנסות להשתמש בשיטת הטרייד המוצלחת לעל מנת להשיג רווחים על חשבון הצרכן שעל פי רוב אינו מכיר השוק.

בקשו הצעת מחיר, השוו נתונים וקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here